Pytają mnię... :)

Do zabawy włączyły mnie trzy urocze blogerki: Madeleine z Szminka w Kurniku, fu z fuNi!ta, Dag z Rozterki młodej matki.

Poniżej znajdziecie pytania, które zostały mi zadane, a obok nich moje odpowiedzi. Nie na wszystkie pytania wiedziałem, co napisać, stąd pewnie znajdziecie kilka uroczych "kwiatków" ;) Zatem...

Liebster Blog

Pytania od Madeleine:

1. Kim jest dla Ciebie Święty Mikołaj? Biskupem, a nie amerykańskim pajacem.
2. Marzenia są dla mnie... ciągłą zmianą.
3. Przyjaźń jest dla mnie... czymś, czego nie trzeba tłumaczyć. Brzydzi się intrygą.
4. Gdy patrzę w lustro widzę... plamy po paście do zębów.
5. Kim chciałe(a)ś zostać, gdy byłe(a)ś dzieckiem? Architektem.
6. Moim małym dziwactwem jest... pisanie tego bloga.
7. Kobieta to istota która... Nie znam innych kobiet poza swoją żoną. A moja żona jest istotą wszystkiego.
8. Mężczyzna to istota która... często zawodzi, zwłaszcza przy goleniu.
9. Prowadzę bloga ponieważ... nie wiedziałem, jak to powiedzieć (cokolwiek to znaczy teraz).
10. Kiedy mam wolną chwilę najchętniej... myślę, co mógłbym jeszcze zrobić. I na tym się kończy :)
11. Jaka jest Twoja największa zaleta i największa wada? Brakuje mi kilku kluczowych wad, i to jest moja największa zaleta ;)

Pytania od fu:

1. Co musisz, bo inaczej się udusisz? Muszę wyrzucić śmieci.
2. Jakie masz cechy "męskie" (jeśli jesteś babką), a jakie "kobiece" (jeśliś chłop)? W teście wyszło mi kiedyś, że mam mózg kobiety. Ze strachu przed kolejnymi wynikami, przestałem rozwiązywać testy.
3. Na wakacjach odsypiasz, czy śpisz mniej? Śpię tyle samo, tylko piję więcej.
4. Jaka jest Twoja popisowa potrawa? Poproszę o następne pytanie ;)
5. Czy masz jeszcze w domu coś, co zrobiłe(a)ś samodzielnie dziecięciem będąc? A co? Do dziś mam bajzel w szufladach.
6. Komu dał(a)byś się poskromić? ;D Myślę, że nikomu ;p :)
7. Uważasz, że wąsy to... choroba cywilizacyjna.
8. Bieszczady to dla Ciebie... ciągle nie odkryty teren.
9. Dostajesz propozycję pracy jako śpiewająca kelnerka/śpiewający kelner; rok w Pekinie za 5000 USD miesięcznie? Co robisz? Idę po podwyżkę do szefa.
10. Twoje najśmieszniejsze przejęzyczenie? "Gdzie jest wąwóz Homoleja?" (chodziło o wąwóz Homole).
11. Jakie imię dał(a)byś temu zwierzątku? Primus inter pares :)

Pytania od Dag:

1. Ameryka czy Afryka? Nieważne, byle Południowa.
2. Namiot czy hotel? Pokój na poddaszu.
3. Jakie jest Twoje największe marzenie? Żeby się spełniło :)
4. Rodzina to... wszystko, co mam.
5. Miasto czy wieś? Kraków - miasto i wieś w jednym.
6. Jak spędził(a)byś ostatni dzień swojego życia? Nad morzem.
7. Chaos czy porządek? Przypadek.
8. Rozmowa telefoniczna, czy rozmowa "oko w oko"? W oko.
9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Chwila, a poza nią już tylko ceny tucznika ;)
10. Dusza artystyczna czy praktyczna? Gorąca! Jak w żelazku ;)
11. Zapach czy smak? Zapach, potem smak :)

Zasady przyznawania nagrody:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za <<dobrze wykonaną robotę>>. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zatem moje pytania brzmią:

1. Kogo należałoby wysłać na Księżyc?
2. A kogo zwyczajnie w przestrzeń?
3. Mały Książę to...
4. Ania z Zielonego Wzgórza to...
5. Skoro Ktoś nominował mnie, a ja nominowałem Ciebie, to znaczy, że mamy mało obserwatorów... Co zamierzasz z tym zrobić? :)
6. Talon na gumę, czy na balon? I dlaczego? Szczerze ;)
7. Weź jakąś książkę z półki, otwórz na przypadkowej stronie i wpisz trzecie słowo z piątej linijki...
8. Bez sensu? Zobaczymy. To Twoja wróżba na 2013 rok. Jak ją rozumiesz?
9. Śpiąca Królewna czy Królowa Śniegu?
10. Życie to nie bajka, ale która?
11. Jak dbać o włosy? :)

Lista zabawowiczów:

made of nothing http://madeofnothing.blogspot.com/
Misiu, czyli spacer w buciorach http://wbuciorach.blogspot.com/
więcej słońca http://wiecej-slonca.blogspot.com/
Igulec i jego zrzędliwy matulec http://icyignacy.blogspot.com/
Gżegżółka http://grzdyl.blogspot.com/
In my ironic world... http://inmyironicworld.blogspot.com/
Dzienet http://dzianet.blogspot.com/
lawendowa kuźnia http://www.lavenderforge.blogspot.com/
Kraków i okolice http://krakow-i-okolice.blogspot.com/
Mama Ka i Synyś eM http://mama-ka.blogspot.com/
Jak herbata to tylko ze szklanki... http://herbata-ze-szklanki.blogspot.com/
Wycięte z mejli (ad absurdum) http://www.wycietezmejli.blogspot.com/

Pozdrowienia :)
  

16 komentarzy:

  1. Mój mąż odpowiedział to samo na moje pierwsze pytanie!~odpowiedziałam sobie w myślach na Twoje pierwsze pytanie i to tak bez zastanowienia i zaczęłam się śmiać..... a Twoje zadanie 7 i 8, miałam ostatnio tylko, otwórz pierwszą lepszą książkę na 45 stronie, tak będzie wyglądało twoje zycie seksulane w 2013 roku, otworzyłam Agrafkę, i też śmiałam się chyba 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek kombinuje, o co zapytać, a tu już wszystko zadane ;)

      Usuń
  2. Odp nr 7 z pytań od Magdy...Jezumiu,jak Ty to pięknie napisałeś!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też mnie to ruszyło ;)
      5 od fu - dobre :) i ja mam to samo ;)
      dzięki za liebstera!

      Usuń
    2. -khadija-, tak napisałem? Pewnie dlatego, że to prawda :)
      Ester, to już zasługa fu :)

      Usuń
  3. Nieźle przy niektórych Twoich odpowiedziach się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz usprawnić to przymusowe wyrzucanie śmieci, bo wyrzucasz, wyrzucasz, a w szuflandii ciągle bajzel! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, fajnie się czyta te przepytywanki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Mimo, że już się w to bawiłam odpowiedziałam, bo twoje pytania ciekawe;))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I pytanie nr 12: jak to się stało, że dopiero teraz znalazłam Zeszyt rozterek?
    Dziękuję za niespodziewaną nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, myślałem o tym pytaniu ;)

      Usuń
    2. Uprzejmie donoszę, że odpowiedziałam na pytania "wywiadowcy".
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje pytania :) Ale nie odpowiem, skoro nie nominowałeś :P

    i jeszcze- tak też jestem pod wrażeniem odpowiedzi na pytanie 7 od M.:)

    OdpowiedzUsuń